Dorinel Umbrărescu, cunoscut și sub numele de „Regele Asfaltului”, continuă să impresioneze prin inovația sa în domeniul construcțiilor. El va construi tunelurile într-un mod neconvențional și inedit.

Dorinel Umbrărescu, cunoscut și sub numele de „Regele Asfaltului”, va construi tunelurile pe lotul 2 al Autostrăzii Lugoj – Deva (Holdea – Margina) folosind o metodă inedită. Acesta va utiliza metoda NATM (New Austrian Tunneling Method) în locul forajului cu utilaje TBM (cârtițe) utilizat în mod obișnuit pentru tunelurile feroviare.

Decizia de a folosi metoda NATM în locul forajului cu scuturi se datorează faptului că tunelurile nu au o lungime mare, ceea ce nu justifică achiziționarea sau închirierea de TBM-uri cu diametru de 13 metri. În comparație, diametrul capului de foraj folosit în tunelurile feroviare este de 9 metri.

Lotul 2 al Autostrăzii Lugoj – Deva, între localitățile Margina și Holdea, va include două tuneluri pentru urși, având o lungime totală de 2,13 km din cei 9,13 km ai autostrăzii lipsă.

Tunelurile vor fi compuse din două galerii unidirecționale, prevăzute pe fiecare cale de circulație cu o platformă de 11,25 metri.

În cadrul acestui proiect, antreprenorul va trebui să realizeze și opt lucrări de artă, inclusiv un viaduct cu o lungime de 1.076 metri, care implică o complexitate tehnică ridicată.

Astfel, Dorinel Umbrărescu continuă să aducă inovație și metode neconvenționale în domeniul construcțiilor, impresionând prin abordarea sa inedită în realizarea tunelurilor pentru autostrada menționată.

creme

creme

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *