Rămâne cum am stabilit

Sorin Grindeanu face și nu tace: „CNIR a atribuit încă un contract pentru construcția unui lot al A8 (finanțare asigurată prin Programul Transport 2021-2027)!


Lotul Ditrău-Grințieș, cel mai lung lot al Autostrăzii Unirii, a fost atribuit unei Asocieri de constructori din România și Bosnia, pentru suma de 6,14 miliarde lei (fără TVA).


Pentru proiectarea și execuția lotului cu o lungime de 37,9 kilometri, sunt alocate 54 de luni (14 luni pentru etapa de proiectare și 40 de luni durata de execuție).
Pe traseu vor fi construite inclusiv:

  • 19 tuneluri
  • 63 de poduri și viaducte.
    Lungimea totală a tunelurilor și a viaductelor (21 km) reprezintă 57 % din lungimea întregului lot.”
    Și mai zice așa: „Primul contract atribuit de CNIR: proiectarea și execuția lotului Sărățeni-Joseni al #A8!
    Asocierea de constructori români și bosniaci care a câștigat acest contract, în valoare de 4,94 miliarde lei (fără TVA), trebuie să finalizeze construcția acestui lot de autostradă în 54 de luni (14 luni pentru etapa de proiectare și 40 de luni pentru execuția lucrărilor).
    Pe traseul lotului de autostradă Sărățeni-Joseni (32,4 km) se vor construi inclusiv:
  • 39 de poduri și pasaje;
  • 3 tuneluri unidirecționale;
  • 4 polate;
  • 2 pasaje ecoducte;
  • 2 parcări de scurtă durată, dotate cu 12 spații de încărcare pentru mașini electrice.

Lungimea pasajelor și a tunelurilor este de aproximativ 16 kilometri și reprezintă 50% din lungimea totală a acestui lot de autostradă.


Cel mai lung pasaj va avea 1736 metri (va traversa DN 13A și calea ferată), iar cel mai înalt viaduct va avea 45 de metri).


Contractul (finanțat prin Programul Transport 2021-2027) va putea fi semnat peste 10 zile, dacă nu vor fi depuse contestații.”


Face, face, este?

Ionuț Catrina

Accent In Gorj

Accent In Gorj

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *