Că tot trecură (și) parlamentarele, să ne reapucăm de cee ace mă frământă: drumurile patriei. Așadar, iată ce ne-a transmis Sorin Grindeanu cu câteva zile în urmă: „Circulație deschisă între Colonești și Albota, pe DEx 12 (Craiova – Pitești).
La cei 20 de km deschiși astăzi se vor adăuga alți 12 km care la începutul anului viitor vor face legătura cu A1 (București – Pitești). Mâine se va deschide circulația și pe cei 17 km ai Tronsonului 1 (Craiova – Robănești). Se va putea astfel circula, până la finalul săptămânii, pe 109 km din cei 121 de km ai primului Drum Expres (DEx12) construit în România. (…)
În prima parte a anului viitor, se vor finaliza și ultimii 12 km care asigură conexiunea cu A1, ceea ce va face posibilă circulația de la Craiova la Pitești pe drum de mare viteză (drum expres și autostradă).
Pentru a continua dezvoltarea economică, România are nevoie de rezultate concrete, nu de certuri sterile și acțiuni lipsite de coerență!”
Tot el a mai zis: „Am deschis circulația și pe cei 17,7 km ai Tronsonului 1 (Craiova-Robănești) ai Drumului Expres 12!
De astăzi, se circulă pe 109 km din cei 121 km ai Drumului Expres Craiova-Pitești (între Craiova și Albota). În prima parte a anului viitor, se vor finaliza și ultimii 12 km care asigură conexiunea cu Autostrada A1, ceea ce va face posibilă circulația de la Craiova la București pe drum de mare viteză (drum expres și autostradă).
La ora actuală, în România se circulă pe aproape 1.196 km de drum de mare viteză.
Infrastructura mare de transport este esențială pentru dezvoltarea în continuare a economiei românești și de aceea investițiile trebuie să fie continuate!”
Eu zic că e bine. Vom avea, într-un final, drumuri.
Ionuț Catrina