V-am mai spus/scris că urmăresc activitatea ministrului Transporturilor, Sorin Grindeanu. Care chiar are activitate.
Concret, iată ce ne spune omul zilele astea: „Astăzi (acum vreo 3 zile – n.r.) a fost atribuit cel mai scump contract de infrastructură rutieră din România!
Cu o valoare de 6,62 miliarde de lei (fără TVA), acest contract prevede și construcția tunelului Meseș (2,89 km), care va fi cel mai lung tunel de pe o autostradă din România.
Asocierea de firme turcești care a câștigat contractul are la dispoziție 78 de luni (18 luni proiectare, 60 de luni execuție) pentru construcția celor 41 de km ai secțiunilor Poarta Sălajului-Zalău și Zalău-Nușfalău (Autostrada Transilvania).
Pe traseul acestui sector al Autostrăzii A3 vor fi construite inclusiv 65 de viaducte, poduri și pasaje, în lungime totală de aproximativ 13 km.
Procedura pentru semnarea contractului, finanțat prin Programul Transport, va putea începe în termen de 10 zile, dacă nu vor fi depuse contestații.”
Iar acum vreo 4 zile scria asta: „Centura Verde București-Ilfov prinde viață!
Astăzi au fost plantați primii copaci, aproximativ 16 mii de arbori, în zona Autostrăzii de Centură a Capitalei (A0). Sunt bucuros că Ministerul Mediului, prin Romsilva, și Ministerul Transporturilor, prin CNAIR, au demarat acest proiect vital pentru sănătatea bucureștenilor!
CNAIR a pus la dispoziție două terenuri în suprafață totală de 7.500 de metri pătrați în zona nodurilor ale A0 cu DN6 și cu Autostrada A2. Alți 23.000 de metri pătrați au fost puși la dispoziție de Romsilva.
Suprafața de 3,5 ha care a fost astăzi împădurită va contribui în viitor la reducerea poluării și reprezintă un proiect important pentru sănătatea publică!”
Ionuț Catrina