Județul Gorj are în implementare proiectul „Dotarea Spitalului Județean de Urgență Târgu Jiu cu echipamente și materiale destinate reducerii riscului de infecții nosocomiale”, finanțat în cadrul Planului Național de Redresare și Reziliență.
Echipamentele ce se vor achiziționa vizează dotarea Spitalului Județean de Urgență Târgu Jiu la nivelul standardelor internaționale, în sensul prevenirii infecțiilor asociate asistenței medicale prin investiții în infrastructura Spitalului Județean de Urgență Târgu-Jiu, în controlul microbiologic al aerului din secțiile și compartimentele spitalului prin instalații specifice de aer condiționat, instalații de dezinfectare a personalului medical, precum și echipamente de decontaminare a mediului și pentru sterilizare.
Până în prezent au fost semnate cinci contracte de achiziție publică de produse privind furnizarea de echipamente, ce vor fi repartizate Spitalului Județean de Urgență Târgu-Jiu, respectiv:
- sistem de identificare și antibiogramă – 1 bucată, având o valoare de 1.317.500,00 lei fără TVA;
- aparat hemocultură – 1 bucată, având o valoare de 87.500,00 lei fără TVA;
- frigider cu congelator – 5 bucăți, având o valoare de 82.950,00 lei fără TVA;
- frigider pentru tulpini de referință – 1 bucată, având o valoare de 11.900,00 lei fără TVA;
- congelator – 1 bucată, având o valoare de 16.800,00 lei fără TVA.
Serviciile medicale de calitate au reprezentat, permanent, o prioritate pentru Consiliul Județean Gorj.