Asocierea Ozaltin – Strade Bauunternehmung – Visio s-a mobilizat exemplar și a reușit să termine într-un an tronsonul abandonat în 2022, după trei ani, de italienii de la Tirrena Scavi. Au reluat lucrările de la 50% grad de execuție și vor finaliza drumul înainte de termenul contractual (martie 2025).
„După 25 noiembrie se va circula pe acest tronson de 17,7 km și vreau să-i felicit pe constructori. Au luat această lucrare când progresul era până în 50% și au reușit într-un an să facă ce nu au reușit ceilalți în 4 ani. Este un lucru foarte bun, îi felicit încă o data, au mers într-un ritm alert, iar rezultatele se văd“, afirma ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, la ultima vizită în șantier. Asocierea turco-română a ajuns la un grad de execuție de aproape 95%, iar la finele lunii viitoare tronsonul 1 al DEx12 Craiova – Pitești va fi dat în trafic.
La tronsonul 1 al DEx12 Craiova – Pitești se lucrează la elementele de siguranța circulației
În prezent, se mai lucrează la elementele de siguranța circulației: garduri de protecție, parapet, marcaje orizontale și semnalizarea verticală. De asemenea, se mai lucrează la câteva structuri și se va încheia cu așternerea stratului de uzură.
Faptul că antreprenorul s-a mișcat bine pe acest tronson al DEx12 o arată și statisticile. Asocierea Ozaltin – Strade Bauunternehmung – Visio a fost mai mereu, în 2024, lideră în topul constructorilor de drumuri de mare viteză din România, cu lucrările la acest tronson, înregistrând constant cel mai mare progres de pe șantiere de infrastructură rutieră deschise în țară. Asocierea Ozaltin – Strade – Viso a fost urmată în clasamentul lunii august de grupul UMB și Dimex 2000.
Tronsonul 1 al DEx12 se desprinde din Centura Craiova Nord și ajunge până la Robănești, la limita cu județul Olt.
euro24info.com